السبت 10 شَوّال 1445 - شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳


خدمت به مردم، خدمت به مکتب اهل بیت(علیهم السلام) است.

آیت الله العظمی شبیری زنجانی(مدظله):

خدمت به مردم، خدمت به مکتب اهل بیت (علیهم السلام) است.

رئیس مجلس شورای اسلامی دوشنبه شب با حضور در دفتر حضرت آیت الله العظمی شبیری زنجانی (مدظله) با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله العظمی شبیری زنجانی (مدظله) در این دیدار، بر لزوم همکاری مجلس و دولت برای رفع مشکل معیشتی مردم تأکید کردند و گفتند: امروز ظرفیت های لازم برای گفتگو کردن با دولت وجود دارد و مجلس می تواند با دولت گفتگو کند.

این فقیه عالی مقام، خدمت به مومنین و کشور ایران را خدمت به فرهنگ اهل بیت (علیه السلام) دانستند و افزودند: هر خدمتی که صورت می گیرد، خدمتی است که به مکتب حضرات معصومین (علیهم السلام) می شود، چرا که این کشور خاص اهل بیت (علیهم السلام) است و انشاالله عنایات آنان نیز شامل حال خدمت گزاران به ملت می گردد.

دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، در ابتدای این دیدار، به همکاری مجلس و دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: در جلساتی که مجلس و دولت داشته است تلاش شده که به وضعیت معیشتی مردم و راه اندازی چرخه تولید در کشور، پرداخته شود و دولت محترم نیز در همین مسیر در حال حرکت است.

علی لاریجانی افزود: ما امیدواریم، تورم روز به روز کاهش پیدا کند، که البته مقدار اندکی نیز از میزان تورم در ماههای گذشته کاسته شده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفرهای اخیرش به کشورهای حاشیه خلیج فارس گفت: امروز کشور های همسایه تمایل دارند با ایران همکاری کنند، وما شاهدیم که تنش های قبلی دنیا نسبت به ایران کاهش یافته است.