الاربعاء 14 شَوّال 1445 - چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳


معصومین مشکل گشای حقیقی اند.

آیت الله العظمی شبیری زنجانی:

معصومین مشکل گشای حقیقی اند.

آیت الله العظمی شبیری زنجانی در دیدار پرسنل یگان ویژه نیروی انتظامی استان قم حضرات معصومین علیهم السلام را مشکل گشای حقیقی دانستند و بر لزوم توسل به آن حضرات تاکید کردند.

جانشین فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی استان قم به همراه تعدادی از پرسنل این یگان، عصر دیروز ( 24/10/ 92) با حضور در جلسه عمومی دفتر آیت الله العظمی شبیری زنجانی با این مرجع عالی قدر دیدار کردند.

آیت الله العظمی شبیری در این دیدار با مشکل گشا خواندن حضرات معصومین – سلام الله علیهم- فرمودند: مشکل گشای حقیقی پیامبر و اهل البیت علیهم السلامند و بر اساس روایات نعمتهایی هم که به ما داده می شود به واسطه این بزرگواران است.

ایشان افزودند: خلقت عالم به واسطه نمونه های عالی انسانیت است و این نمونه های عالی انسانیت حضرات معصومینند.ما در همه نشآت به رسول اکرم و عترت ایشان نیازمندیم و امیدواریم که عنایات ایشان شامل حال همه ما بشود.

این فقیه عالی مقام، مسئولیتهای اجرایی یگان ویژه نیروی انتظامی در جامعه را ” سنگین” خوانده و خاطر نشان کردند: مسئولیتهایی که بر عهده شماست مسئولیتهای سنگینی است و امیدواریم با عنایات حضرت ولی عصر(عج) بتوانید این مسئولیتها را انجام دهید.

در ابتدای این دیدار سرگرد پاسدار مهدی رمضانیان در سخنانی هدف از این دیدار را ادای تبریک میلاد پیامبر اکرم صل الله علیه و آله به محضر آیت الله العظمی شبیری و استفاده از نصایح ایشان دانستند.