السبت 20 مُحَرَّم 1446 - شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳


آیت الله العظمی شبیری زنجانی به قم بازگشتند

آیت الله العظمی شبیری زنجانی به قم بازگشتند

آیت الله العظمی شبیری زنجانی دام ظله پس از حضور در شهر مشهد و زیارت حرم حضرت امام رضا علیه السلام و دیدار با جمعی از علماء و بزرگان، سه شنبه شب به قم بازگشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله العظمی شبیری زنجانی، معظم له عصر دیروز پس از بازگشت از مشهد مقدس در نشست علمی دفتر خود حاضر شده و به سوالات علماء و اساتید حاضر در نشست، پاسخ گفتند.

نشستهای علمی دفتر آیت الله العظمی شبیری زنجانی همه روزه با حضور معظم له در دفتر ایشان برگزار می گردد. در این نشستها علماء و استادان حوزه علمیه قم در حضور معظم له به طرح مسائل علمی می پردازند.

آیت الله العظمی شبیری زنجانی دام ظله در زمان حضور در مشهد مقدس، نشست های علمی خود را در این شهر برگزار کردند. معظم له همه ساله طبق سنت مراجع تقلید قم، پس از اتمام سال تحصیلی به زیارت حضرت امام هشتم علیه السلام مشرّف می شوند.

در زمان حضور آیت الله العظمی شبیری در مشهد مقدس بسیاری از علماء و فضلاء از مجاورین و زائران آستان حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام با ایشان دیدار و گفتگو کردند.

مرجع عالی قدر تشیّع پس از حضور در شهر مقدس قم و برگزاری نشست علمی، نماز مغرب و عشاء را در دفتر خود به جماعت اقامه کردند.