السبت 20 مُحَرَّم 1446 - شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳


اجر مجاهدان الهی محفوظ است

آیت الله العظمی شبیری زنجانی خطاب به رئیس جمهور:

اجر مجاهدان الهی محفوظ است

حضرت آیت الله العظمی شبیری زنجانی در دیدار با رئیس جمهور، اعتماد مردم به وی و عهده دار شدن این سمت را «دِین» نامیده و خاطرنشان کردند: دِینی که شما دارید اول به خداوند متعال است و سپس به ملتی که شما را به عنوان رئیس جمهور خود انتخاب کردند. امیدوارم بتوانید این دِین را به بهترین وجه ادا کنید.

دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور، عصر امروز برای دومین بار در طی سه سال ریاست جمهوری خود، برای دیدار با آیت الله العظمی شبیری زنجایی در دفتر مرجع عالی قدرحضور یافت.

معظم له در این دیدار مشکلات مردم را زیاد دانستند و افزودند: مهم این است که در رفع این مشکلات اخلاص داشته باشیم و یقینا اگر اخلاص باشد مشکلات بهتر مرتفع می شود.

مرجع عالی قدر تشیع خطاب به رئیس جمهور گفتند: می دانم که حضرت عالی و همکارانتان تلاش می کنید. این مسئولیت نعمتی است که خداوند متعال برای خدمت به این مردم به شما عنایت کرده؛ چرا که این کشور علوی و متعلق به امیرالمومنین علیه السلام است.

آیت الله العظمی شبیری زنجانی افزودند: بنده، دعاکردن برای شما خدمتگزاران را وظیفه خود می دانم و اجر مجاهدان الهی در پیشگاه خداوند متعال محفوظ است.

دکتر حسن روحانی در این دیدار وجود آیت الله العظمی شبیری زنجانی را نعمتی برای مردم و حوزه های علمیه کشور دانست و گفت: جای بسی شکر است که رابطه این دولت با مراجع معظم رابطه صادقانه و صمیمانه است. ما برای حل مشکلات کشور به پشتوانه شما دلگرمیم و از اینکه وزرای این دولت را به حضور می پذیرید و دعای شما شامل حال خدمتگزاران کشور است، سپاسگزاریم.