السبت 17 شَوّال 1445 - شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳


حضرت آیت الله العظمی شبیری زنجانی مد ظله العالی: روبه بهبودی بودن شرایط کشور یک بشارت است

حضرت آیت الله العظمی شبیری زنجانی مد ظله العالی:

روبه بهبودی بودن شرایط کشور یک بشارت است

حضرت آیت الله العظمی شبیری زنجانی مد ظله العالی در دیدار با رییس مجلس شورای اسلامی رو به بهبود رفتن شرایط کشور را مشهود خواندند و افزودند: مردم نباید انتظار داشته باشند که همه مشکلات یک شبه حل شود و همین که شرایط روبه بهبود می رود یک بشارت است

به گزارش پایگاه خبری آیت الله العظمی شبیری زنجانی ، علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی شب گذشته (93/02/11) با حضور در دفتر این مرجع عالی قدر ضمن دیدار با ایشان گزارشی کلی از شرایط کشور ارائه کردند.


آیت الله العظمی شبیری زنجانی دامت برکاته در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از آرامش ایجاد شده در کشور فرمودند: امیدوارم به زودی مردم شیرینی تلاشهایی را که در حال انجام است بچشند . به ثمر نشستن تلاشهای صادقانه و خالصانه یک وعده الهی است.

ایشان بهبودی شرایط کشور را مشهود خواندند و افزودند: الحمدلله شرایط رو به بهبود است و ما امیدواریم مشکلات مردم کامل حل شود و همین که شرایط روبه بهبود می رود یک بشارت است.

این مرجع عالی قدر عنایت خداوند متعال را عامل اصلی پیشرفت دانسته و فرمودند: آنچه از دست ما برمی آید این است که دعا کنیم ولی کار اساسی دست خداست و عنایت خداوند باید شامل حال همه شود. اسباب ظاهری را بشر مهیا می کند اما تا اتصال به حضرت حق نباشد کفایت نمی کند.

معظّم له با اشاره به اینکه ایران تنها حکومت شیعی در این زمان است ادامه فرمودند: ایران یک کشور شیعی است و لذا مورد عنایت حضرت حق و حضرات معصومین علیهم السلام است و اگر ما تلاش کنیم که اسباب پیشرفت را مهیا کنیم آنان عنایتشان را از ما دریغ نمی فرمایند.